Werkvakantie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Huub Lakerveld - WaarBenJij.nu Werkvakantie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Huub Lakerveld - WaarBenJij.nu

Werkvakantie

Blijf op de hoogte en volg Huub

11 December 2013 | Suriname, Paramaribo

Wow wow, wat gaat de tijd hier snel! Al elf dagen verblijf ik inmiddels in dit heerlijke land, en het is genieten met volle teugen. Ook al werk ik gewoon vijf dagen per week bij de Parbode, kan ik het vakantiegevoel niet helemaal loslaten. Dat komt vooral door alle tropische toestanden hier. De zon brandt, het levenstempo is tamelijk chill en zo nu en dan stort er een bak water uit de lucht.

Maar uiteraard gaat het hier om de stage, waar ik het tot nu toe erg naar mijn zin heb. Ik mag interessante onderwerpen oppakken en de sfeer op de redactie is leuk. Het zelf maken van foto's bij je artikelen is ook erg fijn. Hier kan ik het met gemak drie maanden uithouden.

Komend weekend belooft zeer aangenaam te worden. Er staat een tweedaagse trip naar Nickerie en Bibi Pan op het programma. Een prachtig natuurgebied en een fijne plek om te relaxen in één. Apen en ibissen spotten, en misschien kaaimannen vangen. En slapen in een hangmat boven het water. Nadien zal ik vast wel weer wat posten;-)

Groeten vanuit Paramaribo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huub

Een en twintig zomers jong. Vierdejaars student journalistiek. Houdt van sport, geschiedenis, fotografie en, goh, reizen. Dit keer doe ik dat naar Suriname.

Actief sinds 21 Nov. 2013
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 5664

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 16 April 2016

Bekpekken Indonesië/Maleisië

29 November 2013 - 26 Februari 2014

Avontuur Suriname

Landen bezocht: